Bladeren als vanouds: de nieuwe Oculus is verschenen
Op vrijdag 29 mei is de nieuwe Oculus verschenen! Nadat we nummer 3 alleen online hadden uitgegeven, verschijnt nummer 4 weer gewoon in de brievenbus.
Op de cover
Oculus heeft dit keer een stoere cover van Milo&me (Optiplus B.V.)! De Milo & Me campagne van 2020 gaat over de individuele superkrachten van kinderen. “We geloven namelijk dat ieder kind ergens in uitblinkt”, aldus Optiplus. “Slim, grappig, dapper, vrolijk, handig, creatief: ieder kind heeft z’n eigen superkracht. Onze Milo & Me brillen zijn dan ook perfect voor kleine superhelden: ze zijn lichtgewicht, flexibel en supersterk!” Voor de coverstory van deze Oculus werden drie kinderen geïnterviewd die met volle trots een Milo & Me bril dragen. Je leest de verhalen vanaf pagina 14.
Oculus heeft dit keer een stoere cover van Milo&me (Optiplus B.V.)! De Milo & Me campagne van 2020 gaat over de individuele superkrachten van kinderen. “We geloven namelijk dat ieder kind ergens in uitblinkt”, aldus Optiplus. “Slim, grappig, dapper, vrolijk, handig, creatief: ieder kind heeft z’n eigen superkracht. Onze Milo & Me brillen zijn dan ook perfect voor kleine superhelden: ze zijn lichtgewicht, flexibel en supersterk!” Voor de coverstory van deze Oculus werden drie kinderen geïnterviewd die met volle trots een Milo & Me bril dragen. Je leest de verhalen vanaf pagina 14.
En ook aandacht voor…
In dit nummer natuurlijk aandacht voor het Sectorplan Optiek, maar ook veel aandacht voor kids! Natuurlijk over myopie en schermtijd maar ook veel nieuwe trends op het gebied van kindereyewear. En daarnaast veel aandacht voor droge ogen in dit nummer. En weer twee prachtige verbouwingen en interessante interviews!
Klik hier voor een preview van de nieuwe Oculus.
Meer nieuws lezen? Check onze actueel pagina!