NUVO Keurmerk in bijlage Telegraaf
Heeft jouw opticien eigenlijk wel een diploma? Deze vraag valt meteen op zodra je de bijlage ‘De Ogen’ openslaat, die vandaag verschijnt bij de Telegraaf. Met deze advertentie wil de NUVO consumenten wijzen op het belang van het diploma bij opticiens, en duidelijk maken dat een diploma in Nederland niet vanzelfsprekend is. Daarom roepen we op om te letten op het NUVO Keurmerk.
In de bijlage staan ‘De Ogen’ centraal. En daarbij ligt de focus op de preventie en behandeling van oogaandoeningen. Zo is er veel aandacht voor myopie bij kinderen en ook een artikel over droge ogen. Op de bijbehorende campagne-website is nog meer informatie te vinden. De advertentie van de NUVO valt goed op, meteen als je de bijlage openslaat. Een mooi moment om het NUVO Keurmerk van 2021 onder de aandacht te brengen. De keurmerkstickers voor 2021 zijn weer verstuurd dus de leden kunnen hun klanten hier weer op wijzen. En daar sluit deze campagne dan mooi bij aan.
Heb je het NUVO Keurmerk voor 2021 en wil je het promoten? Download dan hier het promotiemateriaal voor social media.