Oculus 2 verschijnt vandaag!
Vandaag verschijnt alweer het tweede Oculus-nummer van 2024. Dit keer staat Dutz Eyewear op de cover met hun ‘AframeForEveryGame’ collectie. In de coverstory lees je alles over hoe deze collectie zich kenmerkt door een diversiteit aan montuurvormen. Met 20 nieuwe modellen die eigentijds, verfijnd en kleurrijk zijn, belooft Dutz iedereen te verrassen. Van de hernieuwde cat-eye tot ronde monturen en trendy kleuren, deze collectie benadrukt individuele stijl met een mix van moderne en tijdloze ontwerpen.
In deze editie van Oculus verkennen we de kunst van storytelling in de optiekwereld, een onmisbaar element voor effectieve branding. Onze bezoeken aan SILMO in september vorig jaar en opti in januari dit jaar lieten duidelijk zien: storytelling is in 2024 essentieel. We verkennen hoe Frank Custom uit Zuid-Korea hun monturen verrijkt met lokale cultuur en vakmanschap, en hoe BRENDEL eyewear storytelling gebruikt om vrouwen te empoweren.
Ook delen we het verhaal van de broers Sam en San, die vanuit Irak naar Nederland kwamen en Pouls Optiek openden. Daarnaast biedt de nieuwe NUVO Talk aflevering inzichten over het oplossen van geschillen tussen ondernemers en consumenten. Deze editie onderstreept de kracht van storytelling in het creëren van een unieke merkidentiteit.
Een preview van Oculus bekijk je hieronder!