Opnieuw landelijke campagne voor NUVO Keurmerk!
In januari dit jaar is onze eerste landelijke campagne van start gegaan met als thema ‘open je ogen bij de gediplomeerde opticien’. De campagne had als doel het NUVO Keurmerk bekendheid en lading te geven bij de consument. Dit is gelukt, want de campagne heeft ruim een half miljoen mensen bereikt! Om nog meer mensen te bereiken met deze boodschap, zetten wij de campagne voort in november en december. We adverteren op social media richting de consument en plaatsen eigen posts. Daarnaast plaatsen we volgende week een advertentie in een nieuwsbrief van De Telegraaf.
Speciaal voor deze campagne werd een concept ontwikkeld, evenals fotografie, artwork en teksten. Het resultaat hiervan zijn meerdere social media posts die we gedurende november en december opnieuw uitgebreid promoten via onze social media kanalen. In deze posts benoemen wij de raamsticker als herkenning voor de consument en verwijzen we naar de vernieuwde website van de ledenzoeker waar de consument de dichtstbijzijnde NUVO aangesloten optiekwinkel kan vinden.
Het is belangrijk om, zeker gedurende de campagne, voor een goed zichtbare raamsticker te zorgen. Consumenten kunnen jouw winkel op deze manier snel herkennen als NUVO-lid. De campagne wordt een nog groter succes als jij als NUVO-lid óók de boodschap verkondigt door zelf een post te plaatsen op jouw social media kanalen. Tijdens de vorige campagne werd deze website duizenden keren geraadpleegd. Delen betekent dus voordelen!
Op deze aparte pagina kun je (vernieuwd) materiaal downloaden om zelf te gebruiken. Dit omvat Instagram story, Instagram post en Facebook post. Let op: de beelden zijn tot en met 31 december 2022 vrij te gebruiken.
Heb je vragen over of naar aanleiding van deze campagne? Bel of mail ons gerust.