Resultaten NUVO Keurmerkcampagne
22 december 2022 – Eerder deelden wij dat we in de maanden november en december de NUVO Keurmerkcampagne een extra boost gaven. Terwijl de campagne liep hebben wij al mooie tussentijdse resultaten gedeeld, maar op het eindresultaat moesten we nog even wachten. Nu de campagne voor dit jaar tot zijn einde is gekomen kunnen wij dan eindelijk het eindresultaat bekend maken. We nemen je hier graag in mee!
Op onze Instagram- en Facebookpagina hebben wij gedurende de maanden november en december campagnes gedraaid. Dit houdt in dat wij betaalde posts, dus advertenties, op deze mediums hebben geplaatst. Deze advertenties waren gericht op de consumenten, zodat zij zich bewust zouden worden van het NUVO Keurmerk en wat het betekent als een winkel het keurmerk heeft. De leden werden hierbij doorverwezen naar de Ledenzoeker. Met veel trots kunnen wij delen dat we op onze socials een bereik van wel twee miljoen hebben gerealiseerd!
Daarnaast hebben wij drie keer een advertentie geplaatst in de best gelezen nieuwsbrief van De Telegraaf, namelijk de “Lunchupdate”. In deze advertentie werden de consumenten aangespoord om naar de Ledenzoeker te gaan om te bekijken of hun opticien gediplomeerd is. Met de advertenties in de nieuwsbrief van De Telegraaf hebben wij bijna 350.000 mensen bereikt. Ook hier zijn wij natuurlijk erg blij mee.
Voor de ondernemers ontwikkelden wij nieuw campagnemateriaal om te delen op eigen socials. En dit werd ook door de ondernemers gedaan! Let op: het materiaal voor 2022 kun je uitsluitend t/m 31 december 2022 vrij gebruiken. Per 1 januari 2023 kun je het nieuwe materiaal gebruiken. Je vindt het hier.
Ook in 2023 willen we de handen ineenslaan om samen ervoor te zorgen dat het NUVO Keurmerk meer bekendheid en lading krijgt bij de consument. Door het campagnemateriaal te delen kun jij je steentje bijdragen.